טסט קאר רישוי רכב –

טסט קאר

טסט קאר הינו מכון רישויי רכב. מכון רישויי מוסמך וותיק בחיפה  מזה עשרות שנים, לפחות 35 שנות פעילות רצופה באותו מקום. המכון ממוקם ברחוב דרך בר יהודה, בנשר. סמוך מאוד למתחם הקניות ביג תל חנן. ברבות השנים המוניטין שצבר מכון טסטקאר בזכות מקצועיות וניסיון רב שנים של הבוחנים וההנהלה. בסטסטקאר מבצעים בדיקות רישוי שנתי – טסט לרכב, מכל הסוגים. משאיות רכבים פרטיים, אופנועים וכדומה. הגישה אל המקום אפשרית מכביש שירות המקביל לדרך בר יהודה. בעת ההגעה למקום, יש להכנס למשרד כדי להירשם, לשלם עבור הבדיקה ולצאת ולהמתין בתור עם הרכב – לפי סדר ההגעה למכון טסט קאר. במכון בוחנים מנוסים עם רמת שירות גבוהה, הם ינחו אותץך בעת הכניסה אל מסלול הבדיקה, לרוב עם קריאה ברמקול. הנהג הישראלי ברובו בעל סבלנות ויכול להמתין בתור, והבדיקה היא מקצועית ובמבוצעם לפי הנחיות משרד התחבורה. כאשר בעצם ניתן דגש מיוחד על בטיחות כלי הרכב ומכאן כשירותו לנוע על הכביש. בסיום הבדיקה ניגשים עם הטופס אל המשרד לקבל את התוצאות. משרד התחבורה מציב תנאים רבים להכשרת הרכב לאישור נסיעה על כבישי ארצנו. מספר רישוי ברור וקריא גם בחושך, מגבי חלון לא יבשים, ובמיוחד צמיגים בטיחותיים לא בלויים או יבשים וכדומה…. מבין אלפי לקוחות מרוצים – תמיד יימצא בעל רכב שלא מרוצה מהתוצאות של מבחן הרישויי. חשוב להבין : בעיות בטיחות שניתגלו, אי אפשר לוותר כלאחר יד. ישנה חובה לתקן ולשפר כל תקלה שהתגלתה. הדבר הוא בנפשכם ובנפשנו.

מה צריך להביא עבור טסט לרכב ?

לפי דרישת משרד התחבורה והבטיחות בדרכים :

  • רישיון הרכב החדש יכנס לתוקף אך ורק לאחר שאגרת רישוי הרכב שולמה במלואה והרכב עבר בהצלחה מבחן מעשי לרכב (טסט)!
  • לידיעתכם: ניתן לשלם עבור חידוש הרישיון גם אם הרישיון לא הגיע אליכם בדואר.
  • רכב שמלאו לו 15 שנים, חייב לבצע בנוסף – בדיקת תקינות למערכת הבלמים במוסך מורשה ולצרף את האישור, לפני ביצוע המבחן המעשי לרכב (טסט).      

ההמלצה הכי טובה  להשתדל לא להגיע בימי שישי. מסיימים מוקדם יחסית ליום רגיל, ויש מעט עומס. 

להגיע מוכנים עם כסף מזומן לתשלום עבור הבדיקה. המחיר משתנה מרכב אחד למשנהו, והעלום לאופנוע גם שונה מרכב או משאית.

אם יש לכם הזדמנות – בידקו את הרכב באחד ממוסכי רכב לפני ההגעה. בלמים,צמיגים, גופיה תקנית,מטף…כדי שלא תצטרכו אחרי הבדיקה להתרוצץ לתקן את הליקויים.

  •  
  •  

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.